holllaaaaaaaaaa dropdead gorgeous!!

visit me http://madnessmeformakeup.blogspot.com/


Saturday, July 17, 2010

lazy me..

with all do respect
the following may content something or everything you might did not understand..but its ok..its not as important as fashion treasure i reckon..it just a pieces of mind...pieces of me...

in many ways.....after travel and travel and vacay after vacay...holiday after holiday......here i am...back to life and back to reality..no more laid back..no more luxury vacation mode..back to work and back to normal routine..
towards the end aku menjadi seorang yang malas, kain baju aku sik lipat..until nya bertimbun di atas katil..di dalam bakul..di dalam wardrobe ermmm sik mampuku nak melipat banyak gilak baju ya eh...datang rumah reya pun nasib sempat vacum karpet,nasib lah sisa2 rajin ya maseh ada..tok nang turn off terus ku nak molah house-cleaning.... how i wish this house-cleaning is done by my maid(as if i have any)!!! malas eh..ku boring eh nak berkemas rumah masa tok..kelas mengandam pun aku sik turun dah seminggu tok..busy bah petang...imagine bangun kol 5-6pagi..non-stop keja sampei kol 1pm and then bergegas ke tempat kejadian..di mana2 lah diri ini diperlukan utk berada di sesuatu tempat..i really dont have time to laid back and couch potatoes lately....can u get some idea how is that feels like..palak aku pun constantly headache..nak kata business women lomadak gik...duit pun sik juak banyak di oleh...ermmm cukup la k beli MAC, beli beg beli kasut beli baju, jangan deny..deny ya kelak kufur nikmat kelak..just beg bottega veneta ngan hermes jak lah aku lom mampu nak meli... :p blueak

...i need a maid....immediately..indeed!

finished with my lazy days part, intermission for another part gik..tadik gi rumah org ninggal..ermm well cam biasa lah gi sia..mendoakan kesejahteraan roh arwah.. ok cut it out.. to be exact, tadik plan nak go for movie night out with hubby..nangga eclipse tek kata dirik..huh hampeh, apa tek kak lelah nganta mentua ke santubong..sampei2 rumah lalu atas katil tuju oi..tido jap tek...kakya sambong blogging sebab ku boring...nak kelakar ngan org tok boring nya dengar aku mumbling and nagging..bagus aku type jak di sitok..it turns out not to seem really bad..coz blog tok bukanya pandei enjawab aku pun, aku sorang jaklah ngerepak lam 'karangan' kehidupan tok..
bob dah angol, kain sik belipat..nothing fancy...here's goes nothing, tapinya tetap sporting....



No comments:

Post a Comment