holllaaaaaaaaaa dropdead gorgeous!!

visit me http://madnessmeformakeup.blogspot.com/


Thursday, October 7, 2010

Yuna - Gadis Semasa (High Quality Sound Studio Version)


dan sebenarnya........hari tok..jumaat, 8 oktober 2010..aku boring..owh begini rasanya boring!!!!!!!!!!!!!! ermmm fed-up menghadapi wajah2 yang men-stress-kan jiwa ragaku! how i wish im a rich girl!!!! rich in town!!!! aku dah terbang dah ke tempat2 yang calm-me-down!!!!!!!!!!!!!!! how i wish i can be JUMPER..aku tension jak, aku jump ke piramid di mesir nun!!!! IF O-N-L-Y!!!! dan sesungguhnya aku boring di dalam bilit tok.......boring di tempat aku bekerja..apa boleh buat, aku terpaksa berada di sitok...mencari rezeki!!!!! dan terpaksa menatap wajah2 yang hipokrit dan boleh MEMUDARATKAN kesihatan aku hahahah!!! aku ANGOLLLLL...ada sik lagu "AKU ANGOL"!!! ada sik....................................................owh bahagianya mun aku kaya...aku just spend time with my lovely hubby..diam dibah ketiak nya jak...sik boring bah......i love u bebeh!! muahmuah....arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.........
-phase II
:::: jalan jem setiap pagi...'macet' angollllllll tension stress fedup...if only i owned a private jet....ermmm (of coz la aku sik akan turun kerja mun ku dah ada jet...) aku boring!! keyword hari tok, boring...B-O-R-I-N-G!!! laki ku salu kata, sik boleh padah boring, sik boleh selalu gilak merasa boring ya, sik boleh selalu gilak melayan perasaan boring ya..kelak kita jadi biuk..babo, bengap dan yang sewaktu dengannya lah....... tapi what to do, aku nang angol arghh aku nang boring eh ngan work environtment ku tok!!!!! terlalu-----memBOSANkan!!!! muka aku pun dah sik dapat di tapok agik dah koh...muka BORING...mun dah muka ku boring, gney ku nak molah nya jadi muka LUNA MAYA......nendak... orang2 di sitok pun aku dah malas nak nangga..agik rasa takorg..ti ku pun.......bagus gik takorg sik gago ngan aku sia..dari ktk org bersusei2 hal aku...molah dosa jak ktkorg ya...dah lah bukannya ktkorg dapat gaji extra pun...huahuahua sodehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......pathetic!!
:::::::biol::::biuk::::sangap::::::angol::::bueyyy::::::maley::::

No comments:

Post a Comment